dilluns, 15 de març del 2010

Cavall de cartró


Avui hem deixat volar la imaginació i hem evidenciat la nostra creativitat!

Si bé recordeu, el divendres tots els nens van marxar a casa amb una carta que demanava una mica de material.



Doncs bé, amb tot el que han portat (taps de suro i pinces de fusta), més amb material divers que tenim a l'aula (llana, roba, papers, escuradents...) l'activitat d'avui consistia en què, a partir d'una base de cartró, cadascú elaborés el seu propi cavall.


No cal que us expliqui les bones idees que han tingut ("jo hi posaré unes regnes", "jo li faré unes orelles", "jo li posaré les potes aixecades perquè salti", "jo li decoraré la sella"...).


Vosaltres mateixos valoreu el resultat, jo no sabria pas quin escollir!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al bloc de la classe dels Planetes!